:)

:)

M.A.T.A

by 11:10 PM 0 comments

SEINDAH CIPTAAN ILLAHI...
aku termenung seketika...
agungnya ciptaan Illahi..
kernanya aku bisa mengenal warna-warni kehidupan ini....
kernanya aku mampu mengorak langkah pantas...
kernanya aku mampu mengenal ayat-ayatMu...
kernanya aku mampu menilai baik dan buruk...
sungguh...
aku tidak menyangka sekalipun hadirmu kecil,perananmu cukup besar...
aku sebagai khalifah bumi ini membutuhkan khidmat baktimu....
semoga aku tidaklah menjadi insan yg derhaka,leka dan kufur...
kehadiranmu memberi sinar baru dalam hidupku..
hindarilah aku dari memanipulasikan kewujudanmu itu...
dengan noda-noda hina...
SESUATU UNTUKMU...
M-mengapa aku tidak menghargai dirimu?
A-Adakah aku manusia yg sering mengkufuri nikmat?
T-Tidakkah aku takut persoalan tentangmu di mahkamah akirat kelak?
A-Ampunkanlah kekhilafan diri ini...

sufiyy imra'ah

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment