:)

:)

Segalanya untuk Dia..

by 12:14 AM 0 comments


kerana Allah,aku hidup,
Kerana Allah,aku bernafas,
kerana Allah,aku bahagia,
kerana Allah,aku menderita,
kerana Allah,aku abdikan segala-galanya...


kerana Allah,aku gagahkan kaki,
meneruskan langkah perjuangan ini...
KeranaNya,aku tidak mengenal erti lelah..
kerna ku tau,cinta dan redhanya tidak mudah.
bukanlah dengan bermadah,mampu ku milikinya..
tetapi ibadah yang ikhlas,menjadi titipan kehendakNya...


namun,ikhlas tidaklah semudah yang diungkapkan...
ianya menuntut perjuangan...
aku,nafsu,manusia,hati...
mangsa dalam pergolakan tragedi...
Hanya  padaNya,segala kekuatan ku sandarkan..
moga perjalanan panjang ini,berakhir dengan nikmat kedamaian...

sufiyy imra'ah

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment