:)

:)
by 10:12 AM 2 comments
tatkala fajar menyingsing,matahari mulai memancarkan cahayanya,aku menjadi gusar...serba tak kena jadinya..perasaanku bercampur baur...takut,sedih,seram,fobia...serangan emosi melanda mindaku...peperangan mulai meletus.semakin hari semakin kronik...mujur sahaja neuron2 aku masih selamat...jijka tidak,Hospital Bahagia pasti didatangi insan kecik molek ini..huhu...ahh,,sungguhpun hari2 baru menjengah hidup aku...aku tetap berterusan dicekam,dibelenggu,digari, oleh masalah ini...seakan medan magnet,utara dan selatan..daya tarikannya yg kuat tidak mampu dihalangi pertemuan mereka..datangkanlah 1001 rintangan..PASTI,mereka ttp bermadu kasih...mengapa virus ini berminat untuk bermadu kasih denganku???puas ku perah segala jwpn yg mungkin kunjung tiba...namun harapan tinggal harapan...yg tinggal hanyalah,sisa kepenatan usahaku..pagi ini.sekali lg virus yg menjgkiti imune2 bdn aku mulai bertindak..kesian mindaku..terima sahaja maklumat dr virus ini..tidak mampu lg membuat keputusan sndiri...aku sudah mnemui doktor pakar...ya,,doktor itu diri aku sendiri....mmg,sah,sohih,tiada keraguan....aku dikenalpasti sebagai penghidap VIRUS ON9HOLIC.....memandai je aku cipta nama virus!!tapi i2lah hakikatnya....ToLONGGG....aKu x rela....

sufiyy imra'ah

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 comments:

  1. hahahah
    on9holic la ko

    dulu sleepaholic
    skrg on9holic

    xpe, nanti msok u x bleh on9 lagi

    ReplyDelete
  2. haha..selamat tinggal la pyakit aku yek?cian..kjap jek mginap pd aku..huhu..weii,mane ad aku kne sleepaholic..mandai..

    ReplyDelete