:)

:)

KepadaMu Kekasih

by 4:05 AM 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim


Percayakah engkau.
Bahawa hidup ini ternyata kosong tanpa Dia?


Aku tidak dapat membayangkan.
Sedetik aku tanpa hirupan udara RahmatNya.
Sesaat aku tanpa sentuhan cintaNya
Sekerlip aku tanpa pandangan kasih sayangNya


Bisa mati aku,bila mana Dia melangkah walau sejengkal jauh dariku.
Bisa mati hatiku,di kala Dia menjauhkan pandanganNya dariku.
Bisa berhenti degupan jantungku.andai Dia melupakanku.


Sedih.
kecewa.
Hampa.
Duka.
Luluh.
Jika hal ini terjadi padaku.


Kata-kata tidak mampu merungkai lukisan percintaan ini.
Biarpun segunung emas menyaluti tubuh.
Tetap,ianya tidak setanding kehadiranNya.


Ayuh,kita belajar.
Kita mencari.
Kita mendamba.
Kita memelihara.
CintaNya.


Kau takkan bisa menemui cintaNya,
biarpun engkau mencuba untuk dicintai oleh seluruh makhluk dibumi ini.


Kerna.Dialah pemilik jutaan kecintaan yang tumbuh di bumi gersang yang kau sedang duduki.


-sufiyyimraah-


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kalam pemilik hatiku
"Barangsiapa mencari agama selain dari agama Islam, maka sekali-kali tidaklah akan diterima (agama itu) daripadanya, dan dia diakhirat termasuk orang-orang yang rugi.." (QS Ali Imraan : 85) 


sufiyy imra'ah

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment