:)

:)

Cerminan Diri

by 9:37 AM 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim,

Reflection


Pagi ini check tumblr,jumpa quote ini.


saya teringat..
seseorang pernah berkata..
jodoh kita nanti persis seperti kita..
wajahnya perangainya..tingkah lakunya
dan 
pabila kita melihat dirinya
kita akan melihat diri kita sendiri di dalam dirinya..
kuat sungguh hati saya kata
awak adalah jodoh saya
tapi jawapan di tangan ALLAH
saya redha..
sungguh saya redha dalam penantian ini


-------
Sejauh mana kebenarannya, Allah Maha Mengetahui.
Apa yang penting, soal jodoh sudah Allah tetapkan.
Andai benar,alhamdulillah. Andai bukan, berdoalah.

Semasa dengar tazkirah dahulu, ada seorang ustaz mengatakan kalau mahu mendapatkan jodoh yang baik, amalkan ayat 4 Surah Yusuf

(Ingatlah peristiwa) tatkala Nabi Yusuf berkata kepada bapanya.Wahai ayahku!Sesungguhnya aku mimpi melihat sebelas bintang dan matahari serta bulan dan melihat mereka tunduk memberi hormat kepadaku.



sufiyy imra'ah

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment